<< jOm foLLoW Ana >>

Saturday, April 30, 2011

"Kita sudah termakan dengan Protokol orang Kafir"

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Alhamdulillah... dapat juga aku buat satu post untuk aku mengisi masa cuti yang sebentar ini kerana sudah lama aku tidak pulang ke desa disebabkan kesibukan aktiviti di sekolah..Jadi, aku nak berkongsi sedikitlah pendapat daripada pengalaman aku dari form 1 hinggalah sekarang iaitu "Sukan menjauhkan/melalaikan kita daripada Sang Pencipta( Khalid ) Allah"...sebenarnya banyak lagi perkara yang menjadikan kita jauh atau lalai daripada mengingati Allah tetapi sekarang ini aku masih merasakan perkara ini membuatkan aku sikit demi sedikit  jauh dan jauh daripada Allah. demi tournament yang tak seberapa... Jadi, aku dapat merasakan umat islam sekarang ini terpedaya dengan dakyah-dakyah orang kafir yang ingin membawa kita     jauh@lalai@sesat@tidak kenal tuhan@hanyutkan  kita daripada rahmat Allah SWT.. Adapun sekarang ini terkenal denga satu gagasan  yahudi iaitu >>>4S+4F<<< yang bertujuan menjauhkan kita daripada mengenal Allah...setiap gagasan yang dibawa mereka semuanya berjaya gilang-gemilangnya dan umat islam sekarang ini girang dan girangnya mengikut jari telunjuk dan hantu yahudi serta orang kafir... 

1.. Song....
Lagu-lagu yang menghiburkan. .jika ada anak-anak yang
tak tau mengucap..tetapi boleh menghafal lagu oarng putih yang
panjang berjela... Ada anak-anak yang tak hafal Al-Fatihah....tapi
boleh mengingati lagu Siti Norhaliza yang panjangnya berdepa-depa.....
berjaya sudah Yahudi..... Hingga kita terfikir.... ..
bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. ...Sex.....
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex di mana-mana..
di kaca tv, dalam filem, dalam iklan...babak sex amat lumrah...
kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua
sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex...
filem 18SX amat laris berbanding filem U...
VCD lucah mudah didapati...dan harganya amat murah...
Adakah filem yang tiada adegan sex?
Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah. .......

3. ...Smoke....
Rokok..menjadi kegilaan para remaja....
sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok...
malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan
yang kononnya mau di gelar 'up to date'..
Dulu yang merokok ini golongan ****** saja.... ataupun penari
kabaret..... .( aku tengok dari filem P Ramlee )....

4. .....Sport.. .
Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dengan
perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan....
hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga....
Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali,
sembahyang pun banyak yang miss.....bukan yang bermain sahaja tak sembahyang.. ...
yang menonton pun tak sembahyang juga .......
Kalau menonton dirumah.... akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana BOLA masuk GOL......
Then Yahudi gol lagi........sampai ada ulamak kata...kerana sukan...sembahyang boleh tangguh....
Masha Allah,..